Mavro Events

Politica De Confidentialitate

POLITICA GENERALĂ DE CONFIDENȚIALITATE în cadrul OVIDIU MAVRO SRL

POLITICA GENERALĂ DE CONFIDENȚIALITATE în cadrul OVIDIU MAVRO SRL . Cu privire la Regulamentul UE 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE,RAIMAN BUSINESS GROUP S.R.L. (denumită în continuare „Compania” sau „Societatea”) se aliniază Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului – privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE aplicabil din data de 25 mai 2018. Fiind vorba de un Regulament european, acesta se aplică în mod direct și unitar în toate statele membre ale Uniunii Europene, pentru a consolida și unifica politicile de securitate în mediul on-line dar și pentru o mai bună protejare a datelor tuturor cetățenilor europeni. Respectarea confidentialității și protecția datelor personale reprezintă principii fundamentale cărora organizația noastră, a înțeles să le ofere importanță și atenția cuvenită deoarece fără înțelegerea, conștientizarea și implementarea lor, activitatea curentă a societății nu se va putea conforma cerințelor Regulamentului european anterior amintit. Unul din principiile fundamentale ale acestui Regulament este transparența, iar prin prezenta Politică Generală de Confidențialitate dorim să vă informăm despre modul în care colectăm, utilizăm, transferăm și protejăm datele dumneavoastră cu caracter personal. Ne rezervăm dreptul de a actualiza, revizui și modifica periodic prezenta Politică Generală de Confidențialitate. În cazul în care vor apărea modificări, vom afișă pe site-ul nostru versiunea actualizată și revizuită a Politicii Generale de Confidențialitate.

PREZENTA POLITICĂ SE APLICĂ:

Sediilor și punctelor de lucru aparținând OVIDIU MAVRO SRL. Tuturor departamentelor și întregului personal aparținând OVIDIU MAVRO SRL.
Tuturor contractanților, furnizorilor și altor persoane care lucrează în numele OVIDIU MAVRO SRL.
Această Politică Generală de Confidențialitate se referă la datele cu caracter personal ale clienților, furnizorilor, altor persoane care ne contactează și care ne vizitează și ale reprezentanților acestora, potențiali colaboratori și se aplică datelor colectate prin intermediul site-ului nostru www.lamavro.ro ,precum și tuturor celorlalte date cu caracter personal pe care le colectam prin e-mail, formulare de contact.

INFORMAȚII GENERALE

1. CINE SUNTEM ȘI CUM NE PUTEȚI CONTACTA:
RAIMAN BUSINESS GROUP S.R.L. (denumită în continuare, SOCIETATEA/COMPANIA) este o persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în București,Splaiul Independenței Nr. 273, Sector 6, Corp 3, etaj 3, având numărul de înregistrare la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București J40/7735/2020 și Cod unic de identificare RO 42748636.În sensul legislației cu privire la protecția datelor, avem calitatea de OPERATOR atunci când prelucram datele dumneavoastră cu caracter personal. Pentru că datele persoanelor fizice vizate să fie prelucrate în siguranță, am depus toate eforturile să implementam măsuri rezonabile pentru a proteja informațiile personale ale acestora. Deoarece suntem întotdeauna interesați să aflam opiniile dumneavoastră, precum și să vă furnizam orice informații suplimentare de care ați putea avea nevoie cu privire la prelucrarea datelor dvs. vă comunicam faptul că puteți contacta la adresa de e-mail: office@royalhall.ro sau direct printr-o cerere înregistrată la registratura noastră sau transmisa prin poștă sau curier la sediul nostru din București, Splaiul Independenței Nr. 273, Sector 6, Corp 3, etaj 3

2. TERMENI REGULAMENT:

Operator – entitatea – în cazul de față – RAIMAN BUSINESS GROUP S.R.L., sau orice altă persoană juridică, autoritate publică, agenție sau organizație non-guvernamentală, care prelucrează sau stabilește scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal;

Date cu caracter personal – orice informații privind o persoana fizică indentificată sau identificabilă;

Persoană identificabilă –  este acea persoană care poate fi identificată – direct sau indirect, prin referire la un element de identificare: nume/prenume, adresă, cod numeric personal, e-mail, telefon, venituri, date biometrice, imaginea, adresa IP sau prin referire la datele medicale, genetice, datele privind originea etnică sau rasială, convingeri politice, religioase, filosofice, culturale sau apartenență sindicală;

Persoana vizată – orice persoana fizica ale carei date cu caracter personal pot fi sau sunt prelucrate de operator;

3. SCOPUL POLITICII GENERALE DE CONFIDENȚIALITATE

Când persoana fizica vizata intră într-o relație de orice natură cu noi, ne încredințează informațiile sale. Scopul acestei Politici Generale de Confidențialitate este să explice persoanelor fizice vizate ce date prelucrăm, de ce le prelucrăm, ce facem cu ele – în calitatea noastră de operator. Luăm în serios confidențialitatea și nu transmitem și nu vindem niciodată datele personale de orice natură ar fi acestea clienților noștri, liste sau adrese de e-mail. Fiind pe deplin conștienti de faptul că informațiile personale aparțin fiecărei persoane fizice, facem tot posibilul să le stocam în siguranță și să le prelucram cu atenție. Nu oferim informații unor terțe părți fară a informa în prealabil persoanele vizate. Aceste informații sunt importante. Sperăm că ele să fie citite cu atenție. Această Politica Generala de Confidențialitate nu acoperă aplicațiile și site-urile altor terti la care persoanele pot ajunge prin accesarea link-urilor de pe site-ul nostru. Acest lucru excede controlului nostru. Încurajăm pe toți să examineze Politica de confidențialitate de pe orice site și/sau aplicație înainte de a furniza date personale. Această Politică Generala de Confidențialitate acoperă și procesul de recrutare și selecție a candidaților la posturile ofertate de companie (de ex. – compania obține date cu caracter personal că urmare a solicitării completării unui formular dintr-o aplicație sau prin transmiterea unui CV – prin e-mail). Compania aduce la cunoștință solicitanților datele personale care le vor fi colectate, scopul în care sunt colectate și cum vor fi utilizate, în strânsă legătură cu existenta Politicii de confidențialitate specifice recrutării formulată de companie (în operațiunea de recrutare pe e-mail exista un link către politica de confidențialitate). Potrivit legislației, persoana fizică beneficiară a serviciilor noastre sau persoana aflată într-o relație de orice fel cu noi, este o „persoana vizată”, adică o persoană fizică identificată sau identificabilă. Pentru a fi complet transparenți în privință prelucrării de date și pentru a permite că aceasta să își exercite cu ușurință, în orice moment, drepturile, am implementat măsuri pentru a facilita comunicarea dintre noi, operatorul de date și persoana vizată. Dacă nu ați împlinit încă 16 ani, veți avea nevoie de acordul părinților sau al tutorelui înainte de a ne furniza orice informații personale în scopul înregistrării sau al altor activități online. Dacă sunteți nesiguri de informațiile pe care le vedeți pe acest site, rugați părinții sau tutorele să vă ajute. Orice prelucrare de date cu caracter personal ale minorilor se va realiza numai în condițiile legii.

4. ANGAJAMENTUL RAIMAN BUSINESS GROUP S.R.L.

Protecția informațiilor personale ale persoanelor vizate este foarte importantă pentru noi. De aceea, ne-am luat angajamentul să respectăm noul Regulament (EU) 2016/679, legislația națională aplicabila în materie, dar și următoarele principii: LEGALITATE, ECHITATE ȘI TRANSPARENȚĂ: prelucram datele cu caracter personal legal și corect. Suntem întotdeauna transparenți în privința informațiilor pe care le utilizăm, iar persoana vizată este informată corespunzător. Controlul aparține persoanei fizice vizate iar în limitele legii, oferim acesteia posibilitatea de a examina, modifica, șterge datele personale pe care le-a împărtășit cu noi și de a-și exercita celelalte drepturi.

INTEGRITATEA DATELOR ȘI LIMITAREA SCOPULUI: utilizăm datele numai în scopurile descrise la momentul colectării sau în noi scopuri compatibile cu cele inițiale. În toate cazurile, scopurile noastre sunt compatibile cu legislația. Luăm măsuri rezonabile pentru a ne asigura că datele personale sunt corecte, complete și actualizate.

SECURITATE: Am implementat măsuri rezonabile de securitate și criptare, astfel încât să protejăm cât mai bine informațiile. Cu toate acestea, este de reținut faptul că niciun site web, nicio aplicație și nicio conexiune la internet nu este complet sigura.

5. DREPTURILE PERSOANEI VIZATE ÎN LUMINA NOULUI REGULAMENT

  • Dreptul de retragere a consimțământului acolo unde prelucrarea se face în baza consimțământului;
  • Dreptul de a fi informat cu privire la prelucrarea datelor tale;
  • Dreptul de acces asupra datelor;
  • Dreptul de a rectifica datele inexacte sau incomplete;
  • Dreptul de ștergere („dreptul de a fi uitat”);
  • Dreptul la restricționarea prelucrării;
  • Dreptul de a transmite datele pe care le avem despre persoana vizată către alt operator;
  • Dreptul de a se opune prelucrării datelor ;
  • Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri;
  • Dreptul de a se adresa justiției;
  • Dreptul de a formula o plângere în fața Autorității de Supraveghere.

6. CATEGORII DE DATE CU CARACTER PERSONAL. SCOPURI ȘI TEMEIURI PENTRU PRELUCRARE

  • În contextul interacțiunii dvs. cu RAIMAN BUSINESS GROUP S.R.L., dvs. ca persoană fizică – iar în sensul Regulamentului – persoană fizică vizată, puteți face obiectul activităților de prelucrare a datelor pe care le efectuăm. RAIMAN BUSINESS GROUP S.R.L. poate solicită și/sau colecta informații de la dumneavoastră în mod voluntar atunci când:
    • ESTE POSIBIL SĂ NE SOLICITAȚI ASISTENȚĂ SAU SĂ NE TRANSMITEȚI COMENTARII, SUGESTII SAU ÎNTREBĂRI LEGATE DE SITE-UL NOSTRU, DE ACTIVITĂȚILE ȘI/SAU SERVICIILE NOASTRE PRECUM ȘI DE PRELUCRAREA DATELOR DVS. CU CARACTER PERSONAL.
    În acest caz, utilizam datele de contact pentru a comunica cu dvs. în legătură cu solicitările dvs. Scopul prelucrării în acest caz este analizarea cererilor dvs. și oferirea de răspunsuri la acestea.
    • PUTEM PRELUA UNELE DINTRE DATELE DVS. ÎN CONTEXTUL FURNIZĂRII SERVICIILOR ȘI PRODUSELOR BAZATE PE OBLIGAȚII IMPUSE DE LEGE (DE EXEMPLU, OBLIGAȚIA DE A RESPECTA LEGILE FISCALE). 
    În acest caz, temeiul prelucrării este îndeplinirea unei obligații legale. 
    • CATEGORIILE DE DATE PERSONALE PRELUCRATE ÎN CONTEXTUL RELAȚIEI NOASTRE CU DVS. SUNT: 
    În situația în care sunteți, colaboratori sau potențiali colaboratori, reprezentanți ai furnizorilor noștri; datele cu caracter personal pe care le prelucrăm sunt: numele și prenumele dvs., adresa de e-mail, numărul de telefon. Dacă sunteți clienți ai companiei noastre, datele cu caracter personal pe care le prelucrăm sunt : nume, prenume, adresa, e-mail și număr de telefon 
    • DACĂ APLICAȚI PENTRU UN LOC DE MUNCĂ ÎN CADRUL RAIMAN BUSINESS GROUP S.R.L. 
    Folosim datele cu caracter personal conținute în CV-urile pe care le primim pentru a evalua calificările solicitanților pentru o poziție în cadrul companiei noastre. Ne întemeiem în acest caz pe efectuarea demersurilor efectuate cu scopul încheierii și executării unui contract. Categoriile de date prelucrate în contextul relației noastre cu dvs. sunt numele dvs., adresa de e-mail, telefonul, adresa, datele cu caracter personal incluse în CV-uri, detalii despre educație și formare, calificările profesionale, precum și alte date cu caracter personal pe care le puteți furniza direct. Daca sunteți vizitator al sediului sau punctului nostru de lucru: Utilizam datele dvs. cu caracter personal pentru a asigura securitatea spațiilor, a bunurilor și a personalului nostru. În acest scop am instalat camere care sunt situate la un loc vizibil și sunt însoțite de pictograme. Camerele au fost amplasate astfel încât să minimizeze impactul asupra intimității individuale și efectuăm evaluări periodice pentru a ne asigura că utilizarea acestora rămâne justificata. Imaginile înregistrate vor fi păstrate atât timp cât este necesar pentru că un incident să poată fi descoperit și că incidentul să poată fi investigat. Având în vedere acest lucru, toate înregistrările sunt șterse după expirarea unui termen de 5 zile. Cu excepția autorităților competente, imaginile nu vor fi furnizate către terțe parti. În acest caz, procesarea datelor are că temei interesul legitim al RAIMAN BUSINESS GROUP S.R.L. și anume protecția acestor spatii, bunuri și persoane. Categoriile de date prelucrate în acest context sunt numele dvs., imagini (obținute conform celor menționate mai sus) precum și alte date cu caracter personal pe care ni le puteți furniza direct. 
    • DACĂ SUNTEȚI VIZITATOR AL SITE-ULUI NOSTRU WEB
    Folosim datele cu caracter personal pe care le colectăm de la dvs. când vizitați site-ul nostru de internet www.royalhall.ro , pentru a procesa și a răspunde întrebărilor dvs. transmise prin intermediul formularelor on-line disponibile, precum și pentru a trimite newsletter, serviciu la care v-ați abonat în prealabil, în timp ce ați vizitat site-ul nostru. Ne bazăm această activitate de prelucrare a datelor pe interesul nostru legitim de a furniza informațiile solicitate în legătură cu activitatea, serviciile și produsele noastre. Categoriile de date prelucrate în acest context sunt numele dvs., adresa de e-mail și numărul de telefon. De asemenea, folosim datele dvs. cu caracter personal pentru a monitoriza traficul și a îmbunătăți conținutul site-ului. Ne bazăm în această activitate de prelucrare a datelor pe interesului nostru legitim de a asigura funcționarea corecta a site-ului nostru de internet, precum și îmbunătățirea acestuia. Pe website este disponibila de asemenea o politica de utlizare a cookie-urilor. 

DE CE COLECTEAZĂ RAIMAN BUSINESS GROUP S.R.L. ACESTE DATE

  • Colectăm informațiile persoanelor vizate în scopuri determinate și legitime așa cum am descris mai sus, în prezenta Politica Generala de Confidențialitate, care includ, dar nu se limitează la acestea, respectiv: 

    • Pentru a putea comunica cu candidații la pozițiile ofertate de companie; 
    • Pentru a lua decizia potrivita în vederea angajării acestora; 
    • În vederea încheierii și executării unui contract de muncă potrivit specializării/calificării candidaților; 
    • În vederea încheierii sau executării/modificării unui contract dintre persoanele vizate și companie;  
    • Pentru a răspunde la întrebările și solicitările persoanelor vizate; 
    • În scop de marketing, însă doar în situația în care avem consimțământul prealabil al persoanei vizate; 
    • Pentru a oferi și îmbunătăți serviciile și produsele pe care le oferă compania; 
    • Pentru a diagnostica sau a remedia probleme tehnice;
    • Pentru a apară compania împotrivă atacurilor cibernetice; 
    • Pentru a conforma compania legislației; 
    • Pentru constatarea sau revendicarea unui drept în instanță;

    Atunci când datele sunt solicitate direct de la dvs., RAIMAN BUSINESS GROUP S.R.L., vă solicita să furnizați toate categoriile de date cu caracter personal pe care le solicitam în scopurile menționate anterior, deoarece altfel nu vom putea să ne desfășuram activitatea. 

    Dacă furnizați RAIMAN BUSINESS GROUP S.R.L. datele cu caracter personal ale altor persoane fizice, vă rugam să le comunicați înainte de această dezvăluire modalitatea în care RAIMAN BUSINESS GROUP S.R.L. intenționează să prelucreze datele cu caracter personal, așa cum este descris în aceasta politica generala de confidențialitate.

7. STOCAREA DATELOR ÎN CADRUL RAIMAN BUSINESS GROUP S.R.L.

  • Datele dvs. cu caracter personal sunt stocate pe perioada necesară pentru a respecta diversele obligații legale de către RAIMAN BUSINESS GROUP S.R.L. Este de reținut faptul că în anumite situații expres reglementate, stocăm datele pe perioada care ne este impusă de lege. Totodată, în cazul în care datele nu sunt colectate în contextul unui acord, astfel de date vor fi păstrate atât timp cât este necesar pentru atingerea scopului colectării datelor preconizate sau a oricărei alte perioade mai lungi impuse de lege, un regulament de păstrare a înregistrărilor sau autoritățile publice. Imediat după încheierea perioadei de arhivare aplicabile, datele trebuie să fie: 

    1. a) șterse sau distruse în siguranță; sau  
    2. b) transferate într-o arhivă (cu excepția cazului în care acest lucru este interzis prin lege sau prin regulamentul privind păstrarea înregistrărilor). 

    Datele cu caracter personal colectate și utilizate pentru abonarea la newsletter-ul nostru vor fi șterse imediat daca vă dezabonați de la serviciul nostru de newsletter. După încheierea perioadei, datele cu caracter personal ale persoanelor vizate vor fi distruse sau șterse din sistemele informatice sau transformate în date anonime pentru a fi utilizate în scopuri de cercetare științifică, istorica sau statistica.

8. PARTAJAREA INFORMAȚIILOR TALE CU TERȚE PERSOANE

  • RAIMAN BUSINESS GROUP S.R.L.. nu va dezvălui datele obținute de la persoane vizate, către alte companii terțe fără să fi obținut în prealabil un consimțământ expres și separat în acest sens. Compania confirmă, că datele cu caracter personal obținute sunt stocate în mod securizat sau sunt distruse, sens în care informăm persoanele vizate că exista acorduri de prelucrare a datelor cu furnizorul/furnizorii de software prin care aceștia au asigurat la rândul lor compania că sunt conformi cu GDPR. 

    RAIMAN BUSINESS GROUP S.R.L. poate dezvălui datele persoanelor fizice vizate, respectând legea aplicabilă, partenerilor de afaceri sau altor terti, cum ar fi proprii împuterniciți. Depunem în permanență eforturi rezonabile pentru a ne asigura că acești terti au implementate măsuri adecvate de protecție și securitate. Cu acești terti avem clauze contractuale astfel încat datele tale să fie protejate. Vom informa persoanele vizate de fiecare dată cu privire la identitatea acestor companii înainte de transmitere sau într-un termen rezonabil și ne vom asigura că orice transfer este legitim, având la baza consimțământul acestora sau alt temei juridic. De exemplu, am putea furniza datele cu caracter personal către alte companii, precum furnizorii de servicii IT sau telecomunicații, contabilitate, servicii juridice și alti terti cu care avem o relație contractuală. Acești terti sunt selectați cu o grija deosebită astfel încât aceste date să fie prelucrate doar în scopurile pe care noi le indicam. De asemenea, compania ar putea partaja datele persoanelor fizice vizate către parteneri de afaceri că urmare a unui efort comun de a oferi un produs sau un serviciu. Desi puțin probabil, compania ar putea vinde în viitor afacerea sau o parte a afacerii, situație care vă include transferul acestor date. Ar putea fi transmise datele și altor părti având consimțământul sau potrivit instrucțiunilor persoanei fizice vizate. Informațiile cu caracter personal vor putea fi furnizate și către parchet, politie, instanțe judecătorești și alte organe abilitate ale statului, în baza și în limitele prevederilor legale și că urmare a unor cereri expres formulate. În limite rezonabile, compania se va sigura că datele persoanelor vizate nu părăsesc Spațiul Economic European, însă, în măsura în care va transfera date către state din afara SEE, va urmări, în toate cazurile, că transferurile să fie legitime, având la baza consimtământul explicit al persoanei vizate sau alt temei legal.

RAIMAN BUSINESS GROUP S.R.L. ADUCE LA CUNOȘTINTA ORICĂREI PERSOANE FIZICE VIZATE FAPTUL CĂ:

    • Își poate retrage consimtământul privind prelucrarea datelor cu caracter sensibil sau/și pentru marketing direct în orice moment prin urmarea instrucțiunilor de dezabonare din fiecare e-mail sau alt mesaj electronic. 
    • Dacă dorește să își exercite drepturile, o poate face prin înregistrarea unei cereri scrise, ce se depune la sediul/ punctul de lucru al RAIMAN BUSINESS GROUP S.R.L. sau printr-o cerere scrisa transmisa adresa de e-mail office@royalhall.ro

    Drepturile enumerate mai sus nu sunt absolute. Există și excepții, de aceea fiecare cerere primită vă fi analizată astfel încât să se poată decide dacă aceasta este întemeiată sau nu. În măsura în care cererea este întemeiată, compania vă facilita exercitarea drepturilor. Dacă cererea este neîntemeiată, o vă respinge, însă vă informa persoanele vizate asupra motivelor refuzului și asupra drepturilor acestora de a depune o plângere la Autoritatea de Supraveghere și de a se adresa justiției. 

    Compania va încerca să răspundă solicitării acesteia în termen de 30 de zile. Cu toate acestea, termenul poate fi prelungit în funcție de diferite aspecte, precum complexitatea cererii, numărul mare de cereri primite sau imposibilitatea de a te identifica într-un termen util. Dacă, deși depune toate eforturile, compania nu reușeste să identifice persoana vizată, iar aceasta nu îi furnizează informații suplimentare pentru a reuși să o identifice, compania nu vă fi obligată să dea curs solicitării. 

    Totodată este bine să știti că la nivelul României functionează Autoritatea Natională pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal („A.N.S.P.D.C.P.”) și că aveți dreptul să depuneți o plângere atunci când considerați că v-au fost încălcate drepturile, accesând site-ul web www.dataprotection.ro .